Haa?? Nak Berblog Kena Daftar Dengan Kerajaan Dulu?

Adoiyay! Ada pulak blog kena daftar dengan kerajaan dulu. Lepas daftar, akan dapat satu sijil lepas tu sijil tu kena letak dalam blog. Pembaca kena tengok dulu dalam blog tu ada atau tak sijil yang dibagi. Kalau takde, tak boleh baca.

Sengal tak sengal? Huhu! Ni kes kena beng beng bung dengan Ben Ashaari lah tadi ni. "Arahan Terkini dari Kerajaan Terhadap Pemilik Blog". Laju gilos Tia pergi baca. Rupanya Ben gurau-gurau je. Tapi serius weh bila baca, rasa cuak yang kronik melanda tadi.

Korang dapat bayangkan tak, macamanalah agaknya ye kalau betul-betul satu hari nanti blog-blog yang ada kat Malaysia ni kena daftar dulu? Kalau tak, tak boleh berblog. Yee! Tak kiralah blog cikai ke, blog professional ke. Semua kena daftar.

Mak aii. Tak dapat cikgu bayangkan kalau betul-betul kena buat macam tu..

Sekian...

3 comments:

Mizz Atie Zieya Shukri said...

owh..tidakkk...blog la satu2 nya yg pling ku syg

Lily said...

leceh nk kne daftar -,-

kak lang said...

hahaha...klu btul, cmfrm xjadik pnye...sbb sume org xnk, kak lang pun xnk ok!!!