Oh!

Tak Mungkin Benar!

05 October 2011

Blog Baru Yang Mengatasi Blog Ben Ashaari?


Assalamualaikum dan salam 1Malaysia. Apa khabar rakan2 sekalian? Harap sihat semuanya sambil membaca blog cikgu yang tidak seberapa ini hehe. Tajuk kali ini bercerita tentang blog baru yang muncul dan dikatakan akan mengatasi blog femes Ben Ashaari.

Rasanya semua blogger kenal blog bro ben ni kan sebab mempunyai kualiti serta follower yang sampai berpuluh-puluh ribu hoho. Agaknya blog siapakah yang dapat menyainginya?? Cikgu di sini dengan rasa berbesar hati ingin mengexposekan blog cikgu yang seterusnya iaitu blog Darah Mengaum yang dikatakan bakal menjadi pesaing terdekat bro ben tu hahahaha..macam poyo je kan tapi pastilah tak mustahil sedikit-sedikit lama jadi bukit ye tak?

Jadi di sini cikgu nak ajak pembaca dan follower blog Tak Mungkin Benar cikgu ni untuk berkunjung ke blog tersebut supaya dapat memeriahkan lagi blog tuh huhu..Sekarang ni die baru ade follower tak sampai 10 huhu kesian die. Cmne la nk lawan bro ben ni kih3. Kalo ada yang nak change bloglist boleh la inform pada cikgu ye. Blog ni memaparkan cerita2 pelik, misteri, aneh , lawak dan macam2 lagi lah yang korang suke bace ala2 cerita dalam majalah mastika gitu. Dan cikgu amat mementingkan kualiti serta menjauhkan dari membuat entri yg memaparkan gmbr dedah aurat, politik, cerita yg tidak sahih serta berunsur fitnah dll lgi yg tak sedap didengar huhuhu

Apalagi, jom terjah blog INI dan terus follow k? dan jangan lupe, join blog list sekali :)


2 comments:

Anonymous said...

byk nye blog abg azim. cari pendapatan lebih ea ;) hehe :D

nick dot anis said...

insyaallah