Pokok Wajah Manusia

Yaaa... ini lah pokok yang berwajah manusia... Korang layan lahh.. Aku pon dh xtaw nk tulis apa plak kat sini.. HAhahahhahahaa....


lagi gambar di bawah...











P/S : Subhanallah


Kerusi Awam Yang Berbayar

Pernah tengok tak atau terdengar kerusi awam yang kalo kita nak duduk kita kena bayar? Macam tak masuk akal je kan? Hakikatnya memang ada tau.Kerusi ini direka dengan simple dan ia berfungsi bila anda membayarnya barulah boleh duduk dengan selamat dengan sebanyak 0.50 euro (RM 2.04) dan biberi masa. Kerusi ini dicipta oleh Fabian Brunsing...













Motor Beroda Satu

Entri kali ini ingin berkongsi serba sedikit dengan pembaca tentang keunikan motosikal yang agak luar biasa.
Motorsikal tersebut telah diilhamkan oleh BEN GULAK,19tahun dari Kanada yang dinamakan UNOCYCLE.Motorsikal ini masih lagi belum mendapat kebenaran kerana cara panduannya yang begitu membahayakan.UNOCYCLE juga perlu ditunggang dengan memberi keseimbangan yang sempurna seperti semasa menunggang,membrek,selokoh dan sebagainya ..Jom kita lihat....






















Goreng Kentang Guna CPU

Sibuk bermain komputer?? Tiada masa untuk memasak?? Apakah penyelesaiannya??
Entri kali ini mungkin dapat membantu anda lantas juga dapat membuat anda terkejut tengok.Kepada blogger tegar,kaki chatting, dan juga sewaktu dengannya anda disarankan mengaplikasikan cara dibawah.Walaupun nampak melecehkan,namun cara dibawah mampu mengurangkan tenaga kerja untuk memasak didapur.Akhir sekali selamat mencuba..hahahhaha..:)











Semua Anak Dara, Awas Dengan Mat Lombok!


KUALA LUMPUR: “Kami tak bersedia menghapuskan adat melarikan gadis sebelum dikahwini walaupun ia dianggap jahat kerana ia diperturunkan daripada satu generasi kepada generasi berikutnya sejak dulu,” kata seorang pemuda Lombok, Indonesia, Novian Arif, 40.
Bagaimanapun, dia yang ditemui baru-baru ini di pulau berkenaan ketika misi menyelamat gadis Iban berusia 15 tahun dari Sarawak, Steffanie Liana anak Langka yang memasuki Indonesia secara haram, mengakui adat berkenaan hanya diguna sesama mereka untuk gadis berusia lebih 18 tahun.

Menurutnya, jika seseorang lelaki dari daerah berlainan didapati melarikan gadis bawah umur, pemuda terbabit akan dikenakan hukum adat.

Mengejutkan apabila Novian memberitahu hukum adat paling keras yang boleh dikenakan terhadap lelaki melakukan kesalahan itu ialah hukuman mati.

“Memang diakui kami melarikan gadis untuk dijadikan pasangan hidup sama ada dia suka atau tidak. Contohnya dengan berpura-pura bermaksud baik kononnya mahu menghantar seseorang gadis pulang ke rumah, tapi gadis itu akan dilarikan ke rumah keluarga atau saudara lelaki itu.

“Kemudian, gadis itu akan ‘disimpan’ untuk tempoh tertentu, biasanya seminggu hingga dua minggu sementara keluarga pihak lelaki melakukan perundingan mahar dengan keluarga pihak perempuan. Pihak lelaki yang mempunyai kuasa dalam sebarang keputusan. Selebihnya klik disini awas anak dara sumber Mymetro.com


Awas Risiko Berfacebook & Berblogger!

Satu kajian klinikal daripada Badan tidak bertauliah (bebas) oleh seorang Pakar Kesihatan mengatakan risiko berblogger pada kaum lelaki adalah berpontensi tinggi mengalamiSINDROM METABOLIK atau“SINDROM PERUT BUNCIT" seorang blogger hebat telah di temubual oleh badan tersebut mengatakan Sebelum beliau menjadi seorang blogger tegar... saiz seluar beliau sekitar 34 inci sahaja. Kini selama lebih dua tahun berblogger saiz seluarnya sudah mencecah 38 inci ... pergh!! hebat nie :)


Sementara itu bagi blogger wanita juga akan mengalami sindrom yang sama. Bezanya bukan diperutnya tapi keadaan punggungnya yang semakin meleborhuhuhu... kajian itu juga ada mengatakan sekiranya seseorang tu mengambil masa lebih drp 8 jam sehari utk meng update blognya risikonya semakin tinggi terkena sindrom tersebut. Sindrom ini adalah disebab seseorang itu lebih banyak duduk tanpa membuat perkerjaan yang berat dan tidak berpeluh. Senaman adalah jalan terbaik bagi mengimbangi dan mengurangkan terkenanya sindrom tersebut :) - kalau dah tegar mana masa nok bersenamnya huhuhu :(


Sumber : http://takmungkinbenar.blogspot.com

Misai Ala Mr Potato!

Misai dan janggut merupakan perhiasan bagi kaum lelaki. Berikut merupakan gambar-gambar untuk mereka yang ingin dijadikan panduan bagi menyerlahkan gaya misai dan janggut..:)

















Ular Berkepala 2

Kejadian haiwan yang mengalami POLYCEPHALY iaitu dimana haiwan mempunyai lebih dari satu kepala adalah situasi yang jarang-jarang berlaku. Berikut adalah gambar ular yang telah mengalami POLYCEPHALY dan juga dikenali sebagai ular kepala dua...