Tiada Lagi Shoutmix Free



Ianya adalah tahun baru 2012 dan tanggal 1.1.2012, shoutmix telah menamatkan servis shout free mereka.   Satu kesilapan besar oleh mereka utk menarik perhatian blogger menggunakan servis berbayar pahni. Menjerit di kotak ini adalah sgt2 dperlukan utk anda memprosmosi n menambah follower blog dgn cepat. Kalu nak guna kena bayo plak dah. Rase2nya klu anda bijak anda akan guna shoutbox free yang lain kan. Wat pe nak perabih dwet nak bayo. Untuk setakat ni sy xtukar lgi shoutbox, bz skit skrg ni xcri lgi alternatif shoutbox yg lain. Dah sebulan xblog walking nih.. :( apa dia shoutbox free selain dri cbox?? Any suggestion??

Baca lagi di http://takmungkinbenar.blogspot.com

3 comments:

Mr. Rocco said...

assalam.. hehe
guna fibox..smart juga tu :)

Mr. Rocco said...

kat blog saya ada cth fibox tuh hehehe

suzie rahman said...

salam...ok juga fibox ni