Oh!

Tak Mungkin Benar!

25 January 2012

Bencana 2012 Suatu Yang Dirancang?


2012 baru sahaja membuka tirainya, namun beberapa peristiwa pelik dan aneh sudah berlaku antaranya suara aneh dari langit dan ribut matahari yang sedang terjadi di bumi ini.

SESUNGGUHNYA ianya sudah basi apabila saya ingin mengulas sebuah filem terbitan hollywood iaitu 2012 . Apa yg saya ingin kongsikan bersama para pembaca sekiranya anda menonton filem tersebut , maka kita akan dapat membuat kesimpulan filem itu hebat , dapat menggambarkan bagaimana kiamat berlaku dan sebagainya .Adakah kita mendapat mesej yg ingin disampaikan oleh fiem terbitan Yahudi itu ?

Filem itu mempersembahkan bahawa bumi akan musnah 2/3 dan yg hanya tinggal ialah 1/3 daratan sahaja . Bumi musnah akibat ribut matahari .ribut matahari yg luar biasa itu menyebabkan medan magnet bumi terbalik , yg utara bertukar ke selatan yg selatan bertukar ke utara . pertukaran medan magnet itu menyebabkan ketidak setabilan kerak bumi yg menyebabkan terjadinya gempa bumi yg berurutan dan hampir serentak diseluruh dunia . Gempa-gempa bumi purata bersekala 8.0 richter .

Gempa-gempa bumi yg terjadi diseluruh dunia itu yg hampir serentak menyebabkan rekahan kerak bumi yg memuntahkan larva dengan kadar mega hyper mengakibatkan semua bandar di seluruh dunia terbakar dan tenggelam . Ditambah thunami-thunami yg muncul selepas gempa -gempa bumi yg kuat itu . Gempa-gempa itu juga mempercepatkan ledakangunung berapi yg terbesar di dunia iaitu yg terletak di Yellow Stone .

Itulah punca yg menyebabkan bumi musnah 2/3 daratannya . Walaubagaimanapun sebahagian kecil manusia dapat diselamatkan dengan menggunakan 6 buah kapal laut alat bahtera Nabi Noh a.s . Kesimpulan nya kalaulah itu yg di maksudkan kiamat maka itu bukan lah kiamat kerana kiamat adalah kemusnahan secara total .bukan sahaja bumi yg musnah bahkan seluruh alam ini .
 

Banyak sebab dunia akan kiamat pada tahun 2012 itu menurut" maklumat "sebaran di internet di antaranya ialah ..


  • Ribut matahari seperti yg digambarkan di filem 2012
  • Letupan gunung berapi di Yellow Stone juga seperti digambarkan di filem tersebut
  • Pelanggaran planet NIBIRU dengan bumi
  • Penjajaran planet -planet di sistem suria kita
  • Bumi sudah letih berpusing dan beredar
  • dan banyak lagi
Tidak perlulah saya ulas sebab-sebab bumi ini akan kiamat menurut sebaran internet itu ,para pembaca boleh melihat dan memahami klip-klip yg disiarkan di U- tube dan sebaran-sebaran intenet yg lain . Walaupun telah disenaraikan 5 faktor dan lebih bumi akan kiamat pada 2012 menrut mereka . tetapi apa yg kita boleh fahami ialah kiamat menurut mereka adalah hanya kemusnahan bumi sahaja ..ia tidak membabitkan planet yg lain . kalaulah itu maksud mereka tentang kiamat maka itu bukanlah kiamat yg sebenar .

Realitinya

Apa yg terjadi sekarang ialah ( pendapat ini akan berubah mengikut dapatan semasa ) bermulanya tahun 2010 . Tabir tahun ini dirasmikan dengan gerhana bulan dan matahari dan juga letupan gunung berapi dan bencana-bencana yg lain .bencana -bencana itu semakin menjadi-jadi sejak akhir-akhir ini . Gempa bumi seolah-olah hujan yg turun dimusim hujan ,dalam seminggu ada 2 hingga 3 kali gempa bumi selepas reda di sambung pula dengan ribut-ribut taufan dan bencana kemarau dan banjir di sana sini.

Seakan-akan apa yg diramalkan seolah-olah akan terjadi nanti .... persoalannya adakah bumi yg kita huni ini akan menuju kiamat ..maka jawapannya YA tetapi pada tahun 2012 kiamat tidak berlaku .... para pembaca yg baru mejengok blog ini akan memahami berkenaan tahun 2012 dan perkara -perkara kiamat dengan mengklik label-label artikal yg berkaitan seperti AKHIR ZAMAN ... 2012 ..illuminati dan freemason serta melihat klip video dokumntari the arrivals ... maka anda akan faham dan mudah menolak pendapat manusia yg mengatakan kiamat akan berlaku pada 2012 ...selamat membaca ...

p/s - gambar di atas ialah janakuasa H.A.R.R.P = suatu ciptaan senjata tabie yg canggih ,pembunuh bersekala mega dan tanpa disedari oleh manusia iaitu mesin gempa bumi dan berupaya menterbalikkan medan magnet bumi yg utara bertukar ke selatan dan sebaliknya ....maka misi mereka akan ..????....pada 2012 nanti .

Sumber : Blog tanyalah ustaz

Jom lawat juga di SINI


Dah baca jangan lupa sudikan diri klik butang LIKE di bawah ataupun butang SHARE diatas. Sudilah singgah lagi ya ^_^
_________________________________________________________________________________

Baca lagi di http://takmungkinbenar.blogspot.com

No comments: