Kejam!! Sup Bayi Menambahkan Kejantanan?

Biadap! Itulah perkataan pertama yang terpancul di mulut ketika membaca artikel “Healthy Soup”. Bukan soal geli tetapi soal sikap manusia yang keterlaluan. Beginilah rupanya manusia yang diagung-agungkan sebagai makhluk paling mulia, makhluk paling tinggi darjatnya tapi, ternyata masih ada yang berperangai umpama binatang.

Sup ayam, sup kambing, sup lembu mungkin sudah biasa didengar. Tapi, membayangkan kalau ada sup bayi manusia, itu betul-betul luar biasa. Luar biasa biadapnya.

Melihatkan gambar di bawah ini, benar-benar menggamit hati. Mendengar suara tangisan anak-anak menangis dirumah pun sudah melahirkan rasa kasihan, apatah lagi melihat tubuh bayi yang masih elok dicuci, dibersihkan dan seterusnya direbus untuk dijadikan sup.

Healthy Soupyang dipercayai dapat meningkatkan stamina dan keperkasaan lelaki dibuat dari janin bayi manusia berumur 6 – 8 bulan.

Salah seorang pengusaha fabrik di daerah Tong Wan , Taiwan mengaku sebagai pelanggan tetap ‘Healthy Soup’. Sebagai hasilnya, lelaki yang berusia 62 tahun menjelaskan khasiat ‘Healthy Soup’ ini boleh mempertahankankejantanannya sehingga mampu berhubungan seks beberapa kali dalam 1 malam.

Apakah ini merupakan akibat kebijaksanaan pemerintah China untuk mewajibkan satu anak dalam satu keluarga yg berlaku sampai sekarang?



Sup ini tidak mudah didapat kerana ianya bukan jenis makanan yang tersedia(ready stock). Tambahan pula makanan ini harus disajikan secara fresh, bukan frozen. Tetapi sebagai alternatif, restoren pembuat sup ini akanmenyediakan ari-ari bayi (plasenta) yang dipercayai dapat meningkatkan gairah seksual dan juga ubat awet muda.






Harga bagi janin bergantung kepada kecil-besar saiznya dan hidup-mati janin tersebut. Urusan bayi biasanya diserahkan bulat-bulat kepada restoransamada dalam keadaan hidup atau mati, tidak ada yang mengetahui. Menurut beberapa sumber, janin yang disaji semua adalah janin bayi perempuan.


No comments: