Oh!

Tak Mungkin Benar!

10 September 2012

Wanita Drakula Pemakan Ayam Hidup

Seorang wanita mempunyai satu tabiat yang sangat pelik iaitu beliau mempunyai keinginan yang sangat tinggi untuk makan ayam tanpa perlu dimasak. Menurut kata masyarakat, wanita ini mempunyai satu penyakit misteri.

Wanita Drakula Pemakan Ayam Hidup (Kejam!) | Seorang wanita pelik mempunyai satu tabiat yang sangat aneh di mana dia memerlukan seekor ayam hidup untuk memuaskan nafsu makannya. Keghairahan memakan ayam bagi manusia normal adalah apabila ayam tersebut telah dimasak. Namun lain bagi wanita ini. Apa yang peliknya juga, beliau langsung tidak menerima sebarang komplikasi penyakit akibat dari memakan ayam mentah tersebut. Cuba lihat gambar pelik wanita drakula makan ayam hidup di bawah.


Seorang wanita yang pelik bernama Miskaulah, 38 yang berasal dari Dusun Janganasem, Sidoarjo, Indonesia menghidap penyakit misteri  dan aneh iaitu ketagih untuk makan ayam hidup-hidup tanpa disembelih setiap hari. Miskaulah didakwamampu memakan 5 ekor ayam hidup setiap hari.
Melayukini.net - Seperti yang difahamkan, wanita pelik ini mempunyai penyakit misteri yang mana ia gemar memakan ayam secara mentah iaitu langsung tidak dimasak. Kita doakan semoga wanita itu sihat sediakala dan mempunyai keinginan yang normal seperti orang lain.


Dah baca klik LIKE (^_^)

No comments: