Oh!

Tak Mungkin Benar!

22 September 2012

Kambing Jantan Makan Pizza Di Restoran



menikmati dinner bersama keluarga di sebuah tempat makan adalah rutin seharian yang sering dijumpai di pelbagai tempat. Sebut saja mall, pusat membeli-belah, atau cafe dan restoran.

Namun bagaimana dalam sebuah keluarga tersebut terdapat sebuah binatang bertanduk berkaki empat dan berbau kurang sedap, bagaimanakah proses dinner tersebut jadinya?

Ini bukan sebuah gurauan atau joke murahan. Bukan pula sebuah acara infotaintment. Namun kenyataan.

Satu acara santap malam dua orang ini di restoran pizza ditemani oleh seekor kambing. Kambing sebenar dan bukan harta restoran tersebut.

Salah satu pelanggan restoran Famous La Famiglia di Midtownd, Amerika Syarikat, tertangkap kamera kemudian terus diposting ke Twitter.

"Aku melihat seekor kambing yang sedang makan malam dengan lauk pizza di Famous La Famiglia 50th & B'way," tulis pengguna tersebut.

Menurut orang yang mengambil gambar tersebut, kambing ini berasal dari penternakan di sekitar Kota Midtown. Apakah ia kelaparan sehingga bergabung ke meja makan?

Dalam Gambar tersebut kelihatan jelas bagaimana kambing ini berdiri dengan dua kaki, dan kaki selebihnya cuba untuk 'meraih' pizza.

Dan bahkan beberapa orang dari mereka tidak menyedari kehadiran si kambing.

Dah baca klik LIKE (^_^)

No comments: