Oh!

Tak Mungkin Benar!

10 September 2012

Kucing Yang Pandai Menidurkan Bayi


Seekor kucing hitam telah mengejutkan tuannya kerana kucing belaannya secara tiba-tiba seolah-olah mempunyai naluri keibuan yang membuatkan anaknya itu terlena.


Subhanallah! Kucing Mengusap Bayi Hingga Terlena | Menakjubkan apabila seekor kucing mengusap bayi yang sedang  menangis sehingga bayi tersebut terlena. Kucing yang bernama Stewie itu berjaya menenangkan bayi tersebut sehingga tertidur. Kucing ini mampu melakukan sesuatu yang sangat menakjubkan dan mungkin membuatkan kita merasa terharu. Kucing milik Aaron Grant Warga dari Kanada ini mampu menidurkan anaknya yang bernama Connar masih bayi sewaktu menangis.
Video kucing menidurkan bayi sehingga lena ini menunjukkan bagaimana kucing Stewie ini menjaga bayi tersebut dan menghentikan air mata selepas mengusap beberapa kali dengan berhati-hati dan bersabar. Jom lihat video kucing mengusap bayi hingga terlena. Terasa terharu pula. Kadang-kadang tak dapat dibayangkan manusia-manusia yang sanggup dera anak dan berlaku luar tabie kepada anak mereka.


Dah baca klik LIKE (^_^)

No comments: