Oh!

Tak Mungkin Benar!

17 August 2012

Rumah Hantu Terbesar dan Paling Menakutkan Dalam Dunia


Rumah Hantu Terbesar dan Paling Menakutkan Dalam Dunia : Inilah rumah hantu terbesar dan juga rumah hantu paling menakutkan dalam dunia.
Rumah Hantu Terbesar dan Paling Menakutkan Dalam Dunia
Rumah hantu yang terletak di negara Jepun ini juga diiktiraf oleh Guiness Book Of Record sebagai rumah hantu terbesar dan juga rumah hantu paling menakutkan dalam dunia, satu tanda pengiktirafan terhadapnya.
Asalnya ialah bangunan usang, kemudian diubah suai bertemakan “Rumah Hantu Hospital” yang tidak mempunyai jalan-jalan khusus didalamnya. Maksudnya sesiapa sahaja yang masuk perlu mencari jalan keluar sendiri termasuk membuka pintu dan tingkap yang banyak didalamnya.
Hantunya juga dikatakan pandai berdandan menyerupai hantu yang amat mengerikan, bahkan untuk menambah suasana ngeri, pengunjung disajikan dengan hidangan bau yang amat menusuk hidung.
Dikatakan, bangunan rumah hantu ini mempunyai laluan sepanjang 700m yang penuh dengan lorong-lorong kecil yang mampu membuatkan pengunjung tersesat.  Sekiranya pengunjung tidak sesat, masa lebih kurang 50 minit diperlukan untuk keluar dari bangunan tersebut.
Untuk menambahkan rasa takut pelawat, sistem audio canggih yang terdiri daripada suara teriakan, suara langkahan kaki dan lain-lain dipasang dalam bangunan itu.
Menurut info,kerana suasananya terlalu menakutkan, ramai pengunjung yang mengalami kecederaan kerana terjatuh dalam bangunan hantu itu.
Saksikan gambar-gambar yang lain dibawah.



Dah baca klik LIKE (^_^)

No comments: