Harga Smartphone Makin Murah Macam Gula-Gula

Sekarang ni macam-macam jenis telefon pelik dan canggih dah ada dipasaran. Memang kira pelik kalau sekarang ni kita jumpa orang tidak memiliki sebuah handphone. Paling kurang pun 3 dalam tangan. iPhone lah, Blackberry lah, iPad lah Samsung Galaxy lah. Kalau 10-15 tahun dulu handphone memang tak ramai mampu beli sebab harga terlalu mahal, sekarang makin murh sebab banyak persaingan, tak sampai setahun keluar harga dah jatuh mendadak, boleh beli phone macam ikan dipasar @ gula-gula je sekarang.

Peh memang best lah sekarang ni. Namun teknologi membuatkan manusia semakin malas dan manja. Kali ni cikgu nak tengok fungsi Samsung Galaxy. Jom kita tengok Samsung Galaxy, mcm best jer. Aduh tak tau nak pilih yang mana satu ni hohoho. Jom tengok di SINI

1 comment:

Cik tikah said...

bukan smartphone cpt rosak ke?