Oh!

Tak Mungkin Benar!

24 April 2012

Cara Mudah Mencuci Dan Menjaga Buah Pinggang

Kali ni nak berkongsi sedikit tips untuk menjaga buah pinggang kita. Ianya mudah sahaja dengan menggunakan kos sebanyak RM1.00 sahaja. Bagaimana? Jom kita lihat caranya.

Selama bertahun-tahun kita mengunakan buah pinggang dalam proses biologi badan, kandungan garam dan racun yang kita tidak tahu bertapa banyak jumlahnya, dan kita tidak pernah mencucinya kecuali bagi yang bermasalah sahaja, tapi tahukah anda dengan hanya RM1.00, anda mampu mencuci buah pinggang yang banyak berjasa pada kita ini.

Daun parsley hanya dijual RM1.00

Caranya mudah sahaja beli seikat daun parsley, cuci bersih-bersih, potong kecil2, masukkan kedalam periuk, masukan air bersih, didihkan untuk sepuluh minit sahaja, sejukkan, tapis , masukkan kedalam botol yang sesuai dan disimpan dalam peti sejuk, amalkan meminumnya segelas sehari.

Insyaaallah anda akan rasa perubahannya, segala kandungan garam dan racun2 akan dikumuhkan melalui air kencing. Daun Parsli telah diketahui sebagai satu kaedah rawatan pembersihan yang terbaik untuk buah pinggang kita dan ia adalah semula jadi!



Dah baca klik LIKE (^_^)

2 comments:

izyantyPersonalTaste said...

nie daun yg buat sup tu kan

uncle said...

haa betul tu..daun ni kalau dibuat sup..uncle boleh tonggang 3 mangkuk clean and clear hihihi