Kutipan Filem Melayu 2011

Inilah Senarai Kutipan Filem Malaysia Pada Tahun 2011. Filem KL Gangster mencatat kutipan tertinggi,manakala Ombak Rindu masih mengira duit..maklumlah masa ni cuti sekolah..ramai yang pecah tabung..duit syiling lambat skit kira..


Perkembangan juta-juta kutipan filem Melayu menarik minat penerbit dan pengarah tangkap muat. Yg tak pernah buat filem pun nak buat filem..target mereka ..kalau tak laku boleh jual kat astro (PPV).

Akibatnya..rosakla lagi filem melayu..Nilai tarak, jalan cerita boleh diramal, berlakon mcm kayu, nk femes je lebih, tak macam filem dulu2. Saya rasa kenapa filem Melayu skrg dpt juta2, sbb trend org kite skrg ni klu kluar je msti gi tgk wayang padahal bukan citer best pun..

P/S: Semua citer di atas cikgu tak pernah tgk pun lagi. Klu boring bru tgk xpun buat ubat tido pun sodapp



Baca lagi di http://takmungkinbenar.blogspot.com

No comments: