Oh!

Tak Mungkin Benar!

04 August 2016

Penduduk Kampung Terkejut Lelaki Yang Mereka Kuburkan Setahun Lalu Tiba-Tiba Pulang Rumah


Jakarta, 4 Ogos - Kepulangan seorang lelaki dari Yogyakarta menggemparkan penduduk kampung apabila dia tiba-tiba pulang selepas dikuburkan oleh penduduk kampung setahun yang lalu kerana terlibat dalam satu kemalangan.

Waluyo, 62, secara tiba-tiba pulang ke rumahnya yang berada di Kampung Suryoputran Panembahan, Kecamatan Kraton, Yogyakarta pada Selasa lalu.

Kepulangan Waluyo bukan sahaja membuatkan orang kampung tidak percaya malah keluarganya sendiri turut sukar mempercayai orang itu adalah Waluyo.

Dalam kejadian yang berlaku pada 1 Mei 2015, seorang lelaki yang mirip Waluyo terlibat dalam kemalangan di daerah Gading, Wonosari, Gunung Kidul di Yogyakarta. Keluarganya yang mengetahui kejadian itu menerusi laman Facebook kemudian pergi ke hospital Nurrohmah untuk mengesahkan sendiri identiti lelaki itu.

Menurut keluarga, lelaki itu tersangat mirip dengan Waluyo. Selepas 6 hari dirawat dihospital, lelaki terbabit akhirnya meninggal dunia.

Isteri Waluyo, Alim Eskatinah dan anak-anaknya yang tanpa mempunyai perasaan curiga menjaga lelaki itu ketika dia dirawat. Selepas meninggal, lelaki itu dikuburkan di tanah kelahiran Waluyo di Suren, Patalan, Jetis, Bantul.

"Ketika dia koma di hospital, saudara dan jiran tetangga datang menjenguk. Akhirnya dia meninggal pada 7 Mei 2015.", kata anak Waluyo, Anti Ristanti.

Dah baca klik LIKE (^_^)

1 comment:

Unknown said...

Š­Ń‚Š¾ Š¼Ń‹ тŠ°Šŗ ŠæŠ¾Š“Š¾ŃˆŠ»Šø Šŗ Š²Š¾ŠæрŠ¾ŃŃƒ Š¾Ń‚Š»ŠøчŠ½Š¾Š³Š¾ ŠøŠ½Ń‚ŠøŠ¼Š½Š¾Š³Š¾ Š“Š¾ŃŃƒŠ³Š°, чтŠ¾ Š²ŃŠµŠ³Š“Š° Š¾Š±ŠµŃŠæŠµŃ‡ŠøŠ²Š°ŃŽŃ‚ Š ŠµŠ°Š»ŃŒŠ½Ń‹Šµ фŠ¾Ń‚Š¾ ŠæрŠ¾ŃŃ‚ŠøтутŠ¾Šŗ sex ŠÆ Š±Š¾ŃŽŃŃŒ трŠµŃ… Š³Š°Š·ŠµŃ‚Š°Ń… Š±Š¾Š»ŃŒŃˆŠµ чŠµŠ¼ 100.000 штыŠŗŠ¾Š². Š£ Š¼ŠµŠ½Ń ŠµŃŃ‚ŃŒ Š’Š”Š, чтŠ¾ Š½ŃƒŠ¶Š½Š¾ Š“Š»Ń Š’Š°ŃˆŠµŠ³Š¾ ŠŗŠ¾Š¼Ń„Š¾Ń€Ń‚Š°. Š Š°Š·Š½Š¾Š¾Š±Ń€Š°Š·ŠøŠµ ŠæрŠµŠ“Š¾ŃŃ‚Š°Š²Š»ŃŠµŠ¼Ń‹Ń… сŠµŠŗсуŠ°Š»ŃŒŠ½Ń‹Ń… усŠ»ŃƒŠ³, Š½ŠµŠøссяŠŗŠ°ŠµŠ¼Š°Ń фŠ°Š½Ń‚Š°Š·Šøя, тŠ°ŠŗтŠøчŠ½Š¾ŃŃ‚ŃŒ, учŠøтыŠ²Š°ŃŽ Š²ŃŠµ Š’Š°ŃˆŠø ŠæŠ¾Š¶ŠµŠ»Š°Š½Šøя, Š° тŠ°ŠŗŠ¶Šµ Š½ŠµŠ½Š°Š²ŃŠ·Ń‡ŠøŠ²Š¾Šµ ŠœŠ£Š—Š«ŠšŠŠ›Š¬ŠŠžŠ• Š”ŠžŠŸŠ ŠžŠ’ŠžŠ–Š”Š•ŠŠ˜Š•.